Nyalaan api menyerupai orang tengah marah

Nyalaan api menyerupai orang tengah marah

klik 👉 Follow Telegram @Hantu Dunia (large-bt)


Saya mahu cerita tentang 2gambar api yang saya ambik ni, gambar ni gambar ori tak edit pun, gambar ni saya ambil semasa lepak2 dengan kawan2 dalam sekitar jam 2pagi pada 12/01/2014.

Masa tu saya lepak santai2 dgan kawan di area Taman Maju Jaya Puchong Selangor, masa tangkap gambar tu tak ada niat apa-apa pun, hanya suka2 saja, setelah seminggu simpan gambar ni tetiba plak teringin mau buka kembali, masa tu baru la saya perasan yang gambar api ni mirip dengan wajah orang tengah marah, perhh!!! seram juga bila perasan gmbr yg saya ambik masa 12hb 1 tu mirip muka orang, perasan atau tidak,

cuba kamu zoom pic yang saya blum zoom, sebnarnya ada dua muka dalam pic ni, muka lagi satu bla kiri tapi tidak tegak,betul2 bla muka yang dalam api tu, kalau nak tengo lebih terang buka dalam laptop.

Untuk pengatahuan semua, Ini gambar ori, bukan edit, percaya atau tidak terpulang.

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk mendapatkan kisah-kisah seram.
klik 👉 https://t.me/hantudunia87



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad