(Video) Entiti Jin makan makanan terdedah

Kecoh!! CCTV Rakam Jin Jilat Makanan Atas Meja

klik 👉 Follow Telegram @Hantu Dunia (large-bt)


Video jin jilat makanan didapur inilah sebabnya mengapa Nabi kita berpesan supya menutup bekas2 makanan sebaik mungkin ikuti video yg berjaya dirakam ini silakan share...

KECOH! Sekarang ni di facebook, twitter juga di blog-blog mengenai satu rakaman CCTV lembaga hitam di percayai 'Jin' yang kelihatan sedang naik ke atas meja dan menjilat makanan yang terhidang.



Menurut sumber dari pengirim video, kejadian ini benar-benar berlaku, Sebenarnya Satu keluarga telah di ganggu oleh makhluk halus yang di percayai 'Jin' yang di hantar untuk membuat kacau dan mendatangkan sakit kepada tuan rumah tersebut.



Kejadian yang dapat di rakam CCTV adalah setelah seorang ustaz dan pembantunya membuat sembahyang hajat di rumah tersebut. Untuk pengetahuan anda lokasi serta nama pemilik rumah tersebut telah di rahsiakan atas sebab-sebab tertentu. ~Wallahu'alam~

Picture
JANGAN LUPA :

1) Bacalah ta'awwuz dan basmalah sekurang-kurangnya sebelum makan dan minum.

??? ??????? ????? ??????? ?????? ??????????? ?????? ?????? ???????
"Wahai anakku, sebutlah nama Allah, makanlah dengan tangan kananmu, dan makanlah makanan yang berada di dekatmu." (HR Bukhari no. 4957 dan Muslim no. 3767 dari Maktabah Syamilah)

????? ?????? ?????????? ???????? ?????????? ?????? ??????? ?????? ?????? ??? ????????? ?????????? ?????? ??????? ??? ????????? ?????????
"Apabila seorang kalian ingin makan, hendaknya dia membaca "bismillah". Dan jika ia lupa membaca di awalnya, hendaknya ia membaca "bismillah fii awwalihi wa aakhirihi." (HR. al Tirmidzi dan Ahmad. Dishahihkan oleh Syaikh al Albani dalam Shahih Sunan At-Tirmidzi no. 1513)

Woah.. Betul ke benda ni ialah jin? Tapi memang pernah dengar lah orang kata jangan biar makanan terdedah.. Tak elok.. Hmm..
JOM LikE ➨➨ Kickbola Network

 ♥|LIKE|SHARE|COMMENT|♥

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk mendapatkan kisah-kisah seram.
klik 👉 https://t.me/hantudunia87



Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad