Kisah SERAM Diganggu Oleh Mahkluk Halus Pada Jam 3 Pagi Di Hotel Puteri Pacific

[SERAM] Diganggu Oleh Mahkluk Halus Pada Jam 3 Pagi Di Hotel Puteri Pacific

klik 👉 Follow Telegram @Hantu Dunia (large-bt)


Aku kene attend wedding best friend aku kat hotel tu. So terpaksa la overnight kat situ jugak pasal wedding buat mlm. Aku pi mase tu ngan tunang, booked la 2 bilik asing2...

mlm tu after wedding abis about almost 12am kot..so kiteorg pn pi laa bilik masing2.... masing2 dah penat.. nak ronda2 Jb pon tak brape arif jln kat situ...lepas tipon intercom bilik tunang say i lebiu lebih kurang kul 1am lebih tido laa... dlm kul 3am lebih.. perkara berlaku....

tunang aku call suh temankan over the phone.... dia ckp takleh tido... xngantuk kononya...dlm mamai2.. aku pon layan nak tak nak je gayanya....dlm 15 menet camtu aku pon ckp "ok laa dah ngantuk sgt nih.. esk nak drive blk KL lg"... dgn berat ati tunang aku pon meletakan tipon....

4am lebih... ade ketukan kat pintu bilek aku... berselang seli ngan loceng... dlm ati aku ckp " takan JAIJ kot" tunang aku bilek lain.... aku pon bukak pintu... rupanya tunang aku dlm keadaan pucat...trus masuk pi katil sebelah aku berselubung ngan selimut... (katil twin sharing ok)... aku tanye laa apesal? siap buat lawak lg.... "tak saba nak tido same ke? tunggu laa kawen dulu"... die pon senyap jer... bg isyarat bak mai hp... aku pon kasi hp aku... skali die type msg... "sy kene kaco"... aku tanye sape?... " die reply "hantu"... "sy nak tido cni bleh? subuh nanti sy blk blk" .. "takut"...

gile ape...tak pasal kene tangkap basah kang.... tp tunang aku buat xtau... selubung trus tido (ke xtido xtau la...) yg aku plak risau... kalo kene tangkap .. mau tak jd kawen aku nih kang....dah laa lg 3 bln aku nak kawen... tido2 ayam je laa aku sampai subuh... 2 jam paling panjang dlm hidup aku...

esk pg mase bekpes.. baru laa tunang cite... lpas aku call ckp jiwang2 i lebiu segala... dlm 1-2 jam tido die terjaga.. ade bunyik org flush toilet... selang 5 menet bunyik org bukak paip pulak... mase nih tunang aku tak pk ape2 laa.. buat dek je lagi...tipon aku suh teman kan je...agaknya.. hantu bengang psal tunang aku buat dek jer... selang 10 menet lebih kurang... die main tarik2 selimut....tunang aku dah cuak sikit2... baca2 ape yg ptt ... tapi still maintain.. atas katil.

kemuncaknya.. selang 5 menet.. die main tarik rambut plak.... mmg rasa mcm kene sentap2... trus tunang aku berlari  berkaki ayam kebilik aku...aku yg blurr ni plak cuak tetiba tunang aku dtg bilik nak tido skali....

sethn setengah berlalu.. kalo aku tanyer isteri aku "igt lg x ms kite pi JB mase tunang... best x?" mesti die cubit aku.. - Mengkudu Masam

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk mendapatkan kisah-kisah seram.
klik 👉 https://t.me/hantudunia87



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad