ORANG MINYAK DITANGKAP DI MELAKA

Orang Minyak ingin jadi Hantu di Siang Hari Tertangkap.

klik 👉 Follow Telegram @Hantu Dunia (large-bt)


ALOR GAJAH - Bersalut dengan minyak hitam, "Orang Minyak" yang berfikir beliau "tidak kelihatan" pada siang hari di tengah bandar, telah menjerit dan cuba untuk mengganggu beberapa orang wanita.

Wanita yang diganggu bernasib baik apabila pengawal keselamatan di Dataran Pahlawan, di mana kejadian berlaku, berjaya menangkap orang minyak tersebut.


Kejadian Ini berlaku kira-kira jam 1:00 petang berlaku di luar Dataran Pahlawan pada hari pertama Hari Raya Aidilfitri yang lepas.


Anak siapalah ni. Ingatkan orang minyak hanya wujud dalam filem P Ramlee, Sumpah Orang Minyak.


Dalam zaman moden inipun masih ramai yang buat perkara yang pelik-pelik.


Sehari dua ini berlegar di media-media sosial gambar-gambar yang dikatakan orang minyak. Kejadian ini sebenarnya berlaku di Dataran Pahlawan, Melaka pada hari pertama Raya lalu.


Orang minyak berkenaan dikatakan menganggu orang ramai yang lalu lalang terutamanya kaum wanita. Dengan bantuan pengawal keselamatan, suspek akhirnya berjaya diberkas. Video di bawah dikongsi oleh seorang rakan Facebook.

video

Kongsikan artikel ini:
***Jangan lupa like dan follow facebook kami di Kickbola Network dan langgan saluran Telegram Hantudunia untuk mendapatkan kisah-kisah seram.




Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad