Rakaman Sebenar Roh yang merangkak di katil

Rakaman 'roh' yang merangkak dikatil..

klik 👉 Follow Telegram @Hantu Dunia (large-bt)


Toronto, Canada ~Seorang ayah menggigil ketakutan apabila melihat rakaman yang menakutkan ditelefon bimbitnya. Ia seperti ada seseorang yang merangkak dikatil dan selimut seperti terusik dengan sendirinya.

Rakaman yang terekod secara kebetulan semasa anaknya bermain telefon juga terdengar suara menyanyi bersama anak nya berusia 4 tahun itu kemudian berkata "you are so funny" - anda memang lucu'


"Mungkin anda sangka saya sengaja mereka2 cerita, bergurau dan tidak percaya sebab anda tidak mengalaminya..tapi bagi saya ia memang benar dan sekarang saya masih lagi takut hendak tidur diatas katil itu,"kata Daniel Garret bapa kepada anak perempuan yang berusia 4 tahun itu.

Semasa itu saya berada dibilik air dan anak saya waktu itu bermain2 dengan telefon bimbit saya. Bila saya lihat kembali alangkah terperanjatnya saya bila melihat rakaman ini..ia seperti menarik2 selimut dan merangkak pula kebawah katil.

Semasa ini terasa seram sejuk dan bulu roma saya berdiri!

Bukan itu saja,semasa anak saya membebel2 seorang diri, anda boleh dengar dengan jelas suara lelaki sama2 menyanyi dengan anak saya dan boleh lihat selimut itu bergerak2 seperti ada seseorang menghampiri dirinya!

Pengalaman ini menjadikan saya takut untuk kembali kerumah itu lagi.
Daniel mengakui bahawa pengalaman ini telah membuatkan dia takut untuk tinggal dirumah sendiri.

Daniel kini menetap sementara dirumah ibunya.

Source: mirror.co.uk

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk mendapatkan kisah-kisah seram.
klik 👉 https://t.me/hantudunia87



Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad