Pocong Sebenar Tunjukkkan Kepala Dan Bergolek Di Teluk Intan

Pocong Tunjukkkan Kepala Dan Bergolek Di Teluk Intan

klik 👉 Follow Telegram @Hantu Dunia (large-bt)



Penduduk Kampung Tersusun Balun Bidai di Teluk Intan, Perak tidak lagi berani keluar rumah pada waktu malam selepas pertempatan tersebut dikejutkan dengan insiden pocong bergolek.

China Press melaporkan, beberapa penduduk kampung mendakwa telah terserempak dengan pocong yang bergolek atau melompat-lompat pada larut malam.

Picture
Seorang penduduk berumur 22 tahun memberitahu akhbar itu, dia terserempak dengan pocong ketika mahu ke tandas di belakang kedai pada pukul 2.30 pagi pada suatu hari.

“Pocong itu turut mengeluarkan kepala dan matanya yang kemerahan, ia memang menakutkan.


“Pada masa itu terdapat beberapa pelanggan dalam kedai, saya segera menutup kedai dan meninggalkan kedai bersama dengan mereka,” katanya.

Seorang lagi penduduk berumur 25 tahun memberitahu bahawa dirinya terserempak dengan pocong ketika menunggang motosikal secara berseorangan pada kira-kira pukul 9 malam.


“Pocong tersebut melompat ke arah saya dan saya pula memecut meninggalkan tempat itu,” katanya.

Dalam pada itu, ketua kampung enggan mengesahkan mengenai kejadian pocong bergolek yang menjadi perbualan hangat penduduk kampung, namun satu pasukan rondaan telah ditubuhkan untuk menenteramkan penduduk kampung. - CHINA PRESS

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk mendapatkan kisah-kisah seram.
klik 👉 https://t.me/hantudunia87



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad