Suami dakwa disihir punca nafsu dikunci

Gagal Berhubungan Kelamin Selama Lima Tahun, Suami Dakwa Terkena Sihir Kunci Nafsu (Gambar Hiasan)

klik 👉 Follow Telegram @Hantu Dunia (large-bt)


‘Layu’ selepas kahwin

Kuala Lumpur: Seorang lelaki menceraikan isterinya dengan talak satu di Mahkamah Rendah Syariah di sini, semalam selepas mendakwa dirinya disihir menyebabkan mereka tidak pernah mengadakan hubungan kelamin sejak bernikah, empat tahun lalu.

Seorang lelaki memberitahu Mahkamah Rendah Syariah di sini, semalam, beliau tidak pernah mengadakan hubungan kelamin dengan isterinya sejak pernikahan mereka lima tahun lalu dengan mendakwa ia akibat perbuatan sihir.

Hakim Syarie Khairul Azwadi Mohamed Noor membenarkan Hadiman Simin, 36, melafazkan cerai terhadap isterinya Jamaliyah Mohamed Kamil, 27, selepas berpuas hati dengan persetujuan dan juga keterangan yang diberikan kedua-dua pihak kepada mahkamah.

Jamaliyah memfailkan permohonan cerai itu mengikut Seksyen 47 Enakmen Undang-Undang Keluarga Islam Wilayah Persekutuan 1984.

Terdahulu, ketika disoal mahkamah, Hadiman memberitahu masalah itu timbul selepas bernikah dengan wanita terbabit pada November 2008, namun tidak mendedahkan punca kepada permasalahan itu.

Hadiman Simin, 36, mendedahkan hal itu ketika disoal balas Hakim Syarie, Khairul Azwadi Mohamed Noor ketika prosiding permohonan cerai dikemukakan isterinya, Jamaliyah Mohamed Kamil, 27.

Hadiman berkata, pernikahannya dengan Jamaliyah mula mengalami masalah sejak awal pernikahan tetapi tidak mengetahui puncanya.

Sebelum (berkahwin) saya tidak mempunyai masalah, tetapi selepas berkahwin jadi begini. Saya tidak pernah mengadakan hubungan dengan isteri walaupun kami tidur bersama.

Saya disihir tetapi sudah pergi berubat, katanya.

Sementara itu, Jamaliyah ketika disoal mahkamah berkata, dia dan suami tidak mempunyai sefahaman sejak setahun lalu walaupun pernah berbincang masalah dihadap.

“Sebelum berkahwin saya tidak mempunyai masalah, tetapi, selepas berkahwin jadi begini.

Saya tidak pernah mengadakan hubungan dengan isteri walaupun kami tidur bersama.

“Saya disihir, tetapi sudah pergi berubat,” dakwanya.

Sementara itu, Jamaliyah selaku plaintif kes ketika disoal mahkamah memberitahu, dia dan suami sudah tidak mempunyai sefahaman sejak setahun lalu meskipun pernah berbincang mengenai masalah yang dihadapi.

Malah, mereka juga pernah meminta nasihat daripada keluarga kedua belah pihak namun, tiada sebarang penyelesaian dicapai.

Sehubungan itu, dia berkata mereka memutuskan untuk tinggal berasingan pada 30 September lalu sebelum mengambil keputusan untuk berpisah kerana tidak lagi mempunyai persefahaman dalam hubungan.

Jamiliyah kelihatan sebak ketika bersalaman dengan suaminya buat kali terakhir sebelum dia sah diceraikan dengan talak satu dengan kebenaran mahkamah berkuatkuasa semalam dan diperintahkan untuk menjalani idah mengikut hukum syarak.

Kongsikan artikel ini:

Ikuti kami di Facebook, Twitter, dan Telegram untuk mendapatkan kisah-kisah seram.
klik 👉 https://t.me/hantudunia87



Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad