Filem Seram Terbaik Tahun ini! The Conjuring...


Apakah filem seram terbaik yang pernah ditonton oleh anda?
Penulis boleh katakan filem The Conjuring arahan pengarah kelahiran Malaysia, James Wan ini sebagai salah satu naskhah seram yang paling terbaik sekali pernah ditonton selain filem The Exorcist.

James pandai menyelitkan unsur-unsur mengejut dan suspens yang tidak dijangkakan menerusi filem yang diadun berdasarkan kisah benar yang berlaku kepada sebuah keluarga pada tahun 1970-an.
Malah boleh dikatakan ini merupakan filem seram terbaik arahan James berbanding filem-filem seramnya yang terdahulu seperti Insidious dan Dead Silence.

The Conjuring dibintangi oleh Patrick Wilson, Vera Farmiga, Mackenzie Foy, Joey King, Lilli Taylor, dan Ron Livingston.
Buat penggemar filem James Wan, jangan lupa saksikan The Conjuring di pawagam berdekatan dengan anda!
Sinopsis: Penyelidik paranormal terkenal, Ed dan Lorraine Warren (Patrick Wilson, Vera Farmiga) diminta membantu sebuah keluarga, Perron yang mempunyai lima anak perempuan yang telah digangu oleh roh jahat di sebuah rumah pertanian terpencil.
Dipaksa untuk menghadapi roh jahat yang sangat kuat, Warren menyedari bahwa mereka terperangkap dalam kes paranormal yang paling mengerikan dalam hidup mereka.
Adakah usaha pasangan Warren berjaya membantu keluarga Perron dalam menghapuskan entiti yang mengganggu kebahagiaan keluarga tersebut?

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad