Gempar!!! Video Penampakan Hantu Berlari Dikawasan Stadium


Gempar!!! Penampakan Hantu Berlari Dikawasan Stadium

Serius, ada bukti menunjukkan penampakan hantu berlari dikawasan stadium. Gelagat hantu yang tidak diketahui sedang berlari ketika berlangsung perlawanan bolasepak antara Racing Club’s dan River Plate di Argentina.

Penampakan hantu yang sedang berlari itu hanya disedari selepas perlawanan dan mendapati ada sesuatu yang tidak kena dalam satu babak perlawanan dimana jurukamera dengan tidak sengaja merakam gelagat seseorang yang sedang berlari dengan kelajuan yang sungguh luarbiasa. Pada mulanya mungkin ada pemain yang sedang memanaskan badan namun gelagat individu yang tidak diketahui itu agak kelihatan aneh dengan lariannya yang luarbiasa lebih dari seorang atlet. Tidak ada siapa dalam dunia ini mampu berlari sepantas itu dan barulah mereka menyedari perkara ini bukanlah normal dan membuat kesimpulan kemungkinan ianya adalah hantu.

Dalam akhir babak video dengan visual jelas menunjukkan 'hantu' tersebut berpakaian seperti seorang pemain bolasepak dan yang peliknya tidak seorang pun perasan dengan kehadirannya lebih-lebih lagi bila berlari dikawasan tepi garisan padang.

Visual dibawah adalah bukti terkini penampakan hantu berlari dikawasan stadium. 






Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.

Top Post Ad


Below Post Ad